O nama
Poduzeće Agrovelebit d.o.o. osnovano je u svibnju 2013. godine na području općine Lovinac s ciljem pokretanja dohodovne poljoprivredne proizvodnje, prije svega Ličkog krumpira kao autohtonog proizvoda zaštićenog oznakom zemljopisnog podrijetla, te sjemenskog krumpira. Poduzeće je osnovano inicijalnim sredstvima općine Lovinac u čijem je većinskom vlasništvu bilo do početka 2015. godine kada je poduzeće dokapitalizirano i privatizirano. Uz proizvodnju Ličkog krumpira, koja čini glavninu poslovanja, pokrenuta je i stočarska proizvodnja (sustav krava-tele), kako bi se iskoristile pašnjačke površine, te kako bi se osigurala što održivija poljoprivredna proizvodnja, a postepeno i prelazak na ekološku proizvodnju. U 2013. i 2014. godini poduzeće Agrovelebit d.o.o. radilo je uglavnom na uređenju poljoprivrednog zemljišta, te na stvaranju preduvjeta za zakup te dokapitalizaciju poduzeća kao temeljnog preduvjeta daljnjeg razvoja. Također je ostvarilo proizvodnju na 8 ha krumpira, od toga sjemenskog na 4 ha s ukupnim prinosom od 80 tona, 20 ha zobi i 10 ha raži. Danas je proizvodnja povećana na oko 40 ha sjemenskog i Ličkog krumpira. Od 2015. godine pokrenuta je i stočarska proizvodnja - sustav krava-tele Angus goveda.
Agrovelebit je trenutno u Lici jedini certificirani proizvođač Ličkog krumpira koji može ponuditi značajnije količine za tržište, ali ih i adekvatno zapakirati zadovoljavajući moderne standarde trženja, a sve to uz zaštitu koja će maknuti ilegalnu konkurenciju (one koji prodaju krumpir pod lički). Površine pod sjemenskim krumpirom u RH se kontinuirano smanjuju što je rezultat strane konkurencije, ali i smanjenja ukupne proizvodnje u RH. Posljednjih nekoliko godina te su se površine smanjile na 50-ak ha, od čega 15-ak ha proizvodnje otpada na poduzeće Agrovelebit, uz očekivani prinos od oko 200 tona, što je 2-3% od ukupne potrošnje sjemenskog krumpira u RH.
Zbog kvalitetnih agroklimatskih uvjeta za proizvodnju sjemenskog krumpira u Lici i fleksibilnosti prilikom prodaje, koja je uvjetovana kasnijom sadnjom u odnosu na druga područja, Agrovelebit je u mogućnosti brže reagirati sa sjemenskim krumpirom od svoje konkurencije koja ga uvozi. To se odnosi na prodaju sjemenskog krumpira poljoljekarnama (hobi program) gdje također Agrovelebit može pratiti trendove (mala pakiranja 5-10 kg), što je za uvoznike manje zanimljiv program.
VIZIJA: Postati vodeći regionalni proizvođač visokokvalitetnih autohtonih proizvoda. Agrovelebit učiniti kvalitetnim gospodarskim subjektom koji će biti sinonim za nove razvojne iskorake Like.
MISIJA: Stvoriti od sadašnjeg tradicionalnog poimanja Ličkog krumpira jasno definiran proizvod standardizirane kvalitete, image-a i cjenovne kategorije.
CILJEVI: Realizirati modernu tvrtku koja se zasniva na: znanju, prvoklasnim proizvodima, angažiranom timu i pojedincima, kontinuiranoj komunikaciji s potrošačima, korektnom odnosu prema partnerima i široj zajednici, visoko korporativnoj kulturi i vjerodostojnosti.